Laatste week Slowakije!! - Reisverslag uit Banská Bystrica, Slowaakse Republiek van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu Laatste week Slowakije!! - Reisverslag uit Banská Bystrica, Slowaakse Republiek van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu

Laatste week Slowakije!!

Door: christopher coppens

Blijf op de hoogte en volg Christopher

29 November 2011 | Slowaakse Republiek, Banská Bystrica

Hallo beste Dutch landers!

Weer een update vanuit Slowakije en waarschijnlijk ook de laatste voor de komende 3 maanden!
Ja, want over 1 week ben ik al in een ander land wat niet bepaald in de buurt ligt met een compleet andere cultuur klimaat enz.
Het zal een hele omschakeling worden!

Afgelopen week hebben we ook weer 5 dagen lang teaching gehad. De eerste 3 dagen van iemand die hoog staat in de YWAM wereld en woont in Boedapest, ligt 3 uur rijden van Banska Bystrica. Kregen uitleg hoe te handelen in rampen situaties zoals: natuurrampen, aanslagen enz. Verder kregen we ook een basis eerste hulp cursus wat toch wel handig is aangezien ik zelf nog geen idee had hoe te handelen bij een hart stilstand enz. We hadden een hoop fun moet ik zeggen :)
Donderdag en vrijdag kregen we teaching over Spiritual Warfare. Ik moet eerlijk toegeven: een zeer interessant onderwerp maar we kregen teaching via een video en dat is echt mega saai! Concentratie was ver te zoeken en vooral omdat ik behoorlijk moe was geraakt van een paar weken vol door knallen met van alles en nog was. Vrije tijd is dan ook ver te zoeken te laatste tijd, dat doet mij niet bepaald goed: snel hoofdpijn flinke vermoeidheid waardoor me energie compleet opraakte.
Maar dat hoort ook bij een DTS natuurlijk;)

Gelukkig was er dan nog wel weekend waar ik opnieuw naar Bratislava ben geweest. Dit weekend was het eerste weekend waarin er kerstmarkt was en dus ook meteen een van de drukste weekenden van heel het jaar. En het was toch gezellig! Veel hapjes en lekker drankjes overal. Kunnen ze in Nederland nog iets van leren:D We waren dit keer met een groepje gegaan. Heb opnieuw een hele rondleiding gekregen, maar ook nieuwe dingen gezien gelukkig.
Zaterdag avond een soort kroegen tocht gehouden, of daar leek het wel een beetje op. Het was gezellig en hebben dus een top weekend gehad! We sliepen bij iemand thuis die ik zelf al eerder had ontmoet. We kregen het hele huis voor ons zelf en dat was dus wel echt heel gaaf!

Deze week krijgen we opnieuw teaching over Spiritual Warfare. Ook besteden we veel tijd aan het voorbereiden voor de Outreach. Het word nog even stressen maar we doen het dan wel ergens voor:)
Maandag ochtend zullen we vetrekken en een lange reis van waarschijnlijk meer dan 18 uur voor de boeg krijgen.

Ik kan alvast melden dat ik me computer niet mee ga nemen dus zal ik een stuk minder laten horen de komende 3 maanden. Dit mede omdat met computer schrem ook half kapot is... Op dit moment maak ik ook veel gebruik van andere computers van studenten hier.

Ik weet verder totaal niet hoe de situatie zal zijn op mijn outreach dus echt meer info kan ik eigenlijk niet geven op dit moment.
Kijk er super naar uit en het zal zeker een grote ervaringen worden!!

Vele groeten uit Slowakije voor de laatste keer :D
Christopher

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Banská Bystrica

DTS in Slowakije

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Camino de Santiago

19 Maart 2012

Laatste maand in Slowakije

27 Februari 2012

Ervaringen in India

07 Februari 2012

Laatste dagen in India!

16 Januari 2012

Kort bericht vanuit India
Christopher

Actief sinds 02 Sept. 2011
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 16002

Voorgaande reizen:

11 September 2011 - 24 Maart 2012

DTS in Slowakije

Landen bezocht: