Kort bericht vanuit India - Reisverslag uit New Delhi, India van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu Kort bericht vanuit India - Reisverslag uit New Delhi, India van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu

Kort bericht vanuit India

Door: christopher coppens

Blijf op de hoogte en volg Christopher

16 Januari 2012 | India, New Delhi

Beste vrienden en Familie!!

Het is alweer veel te lang geleden maar toch een kort berichtje uit India van een nog steeds levende Christopher!!

Het is hier super!! We maken ontzettend veel gave dingen mee. Al dit zal ik toch moeten vertellen thuis in Nederland ben ik bang aangezien het niet gaat lukken dat hier te proppen.

Ik ben nu sinds 3 dagen lang helemaal gezond aangezien ik vanaf dag 1 met maagklachten heb rondgelopen of andere problemen. Gelukkig is het bij kleine ziektes gebleven.

Op dit moment zijn we naar een andere plaats getrokken. In totaal zullen we 3 plaatsen bezoeken. Afgelopen week zijn we ook in Agra geweest om daar oa de Taj Mahal te bewonderen:
Het is giga groot en heel gaaf!!

Het team is verder super! We worden steeds hechter en lijkt het team steeds beter samen te gaan werken! Heel gaaf dus.

Het is verder heel moeilijk om te blijven communiceren met het thuis front aangezien er maar een zeer beperkt internet is hier. Op dit moment ook weer bij een internet cafe.

Sorry dat ik daarom ook zo weinig van me laat horen hier en op Facebook. Als ik terug ben ik Slowakije zal ik zo snel mogelijk met Foto's komen!

Ik ga weer afsluiten.

Het was een klein kort berichtje! Hopelijk krijg ik de kans om er nog een te plaatsen voor dat ik India verlaat anders word het een zeer uitgebreide in Slowakije. Dan kan ik ook meer vertellen wat ik hier dan wel allemaal aan het ervaren ben enz.

Me Nederlands begint verder wel te veslechten met totaal geen Nederlanders om me heen:) Goed teken vind ik toch zelf:D!

Ik hoop weer tot snel! Ik mis jullie!!!

Veel liefs,
Christopher


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

DTS in Slowakije

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Camino de Santiago

19 Maart 2012

Laatste maand in Slowakije

27 Februari 2012

Ervaringen in India

07 Februari 2012

Laatste dagen in India!

16 Januari 2012

Kort bericht vanuit India
Christopher

Actief sinds 02 Sept. 2011
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 15983

Voorgaande reizen:

11 September 2011 - 24 Maart 2012

DTS in Slowakije

Landen bezocht: