Ervaringen in India - Reisverslag uit Banská Bystrica, Slowaakse Republiek van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu Ervaringen in India - Reisverslag uit Banská Bystrica, Slowaakse Republiek van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu

Ervaringen in India

Door: christopher coppens

Blijf op de hoogte en volg Christopher

27 Februari 2012 | Slowaakse Republiek, Banská Bystrica

Hallo beste vrienden en familie,

En ik ben weer terug in Slowakije! De 3 maanden India was een super ervaring om mee te maken, iets was ik zeker nooit meer ga vergeten!
Zoals beloofd zal ik wat uitgebreider verslag doen van mijn 3 maanden in India. Ik heb besloten dit in 3 reisverslagen te verwerken maar dit via mail te versturen en het niet open op internet te gooien.
Dit zodat ik meer open kan zijn over wat we hebben gedaan in India.

Dus iedereen die is ingeschreven in de mail lijst hier zal na deze mail een tweede mail ontvangen zeer binnenkort.

Later deze week of komende weken zal de tweede en derde komen.

Ben je niet ingeschreven maar lees je toch telkens mij verslagen wat ik natuurlijk super leuk vind. Stuur me een mail of iets dergelijks.

Met vele groeten,
Christopher

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Banská Bystrica

DTS in Slowakije

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Camino de Santiago

19 Maart 2012

Laatste maand in Slowakije

27 Februari 2012

Ervaringen in India

07 Februari 2012

Laatste dagen in India!

16 Januari 2012

Kort bericht vanuit India
Christopher

Actief sinds 02 Sept. 2011
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 15986

Voorgaande reizen:

11 September 2011 - 24 Maart 2012

DTS in Slowakije

Landen bezocht: