Laatste dagen in India! - Reisverslag uit New Delhi, India van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu Laatste dagen in India! - Reisverslag uit New Delhi, India van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in India!

Door: christopher coppens

Blijf op de hoogte en volg Christopher

07 Februari 2012 | India, New Delhi

Hello beste Dutch landers!
Weer een kort bericht uit India!!
We zijn aangekomen bij onze laatste stop hier in India: Darjeeling! Een stad hoog in de bergen, wel 2100 meter hoog!! En wel midden in de Himalaya's!! We hebben ongeloofelijke uitzichten op de 4 hoogste bergen van de hele wereld! Daarvan hebben we nu alleen nog maar nummer 3 gezien(uitzicht vanuit slaapkamer). We hopen aan het einde van de outreach de andere 3 ook nog te kunnen bewonderen dus ook de Mount Everest!!
Het is hier verder wel erg koud maar als ik lees hoe het er in Nederland aan toe gaat nog niet al te koud. Minimum -10 en op de dag met zon toch wel 10+. De cultuur is verder totaal anders, het lijkt totaal niet op de rest van India. Vele bewoners hier komen ook uit China en Nepal wat het erg verschillend maakt met de rest van India. Ik moet eerlijk toegeven, ik mag deze cultuur veel meer!
Zoals ik al zei is dit onze laatste stop, op 20 februari zullen we terug vliegen naar de hoofdstad New Delhi om daar nog 3 dagen door te brengen. Op 23 Februari zullen we terug vliegen naar Slowakije! De laatste week zullen we sowieso zo relax mogelijk gaan doorbrengen.
Deze week is dus de laatste week van de echte outreach. We zullen het meeste daarvan in verschillende dorpen in de omgeving doorbrengen. Word nog een leuk avontuur en ervaring denk ik zo!!
Eenmaal terug in Slowakije zal de DTS nog 1 maand langer duren. Op 23 Maart is het officieel over, wanneer ik dan weer terug kom weet ik allemaal nog niet zeker. Maar wel 99% zeker is dat ik met Pasen in Nederland ben:D!! En daar ben ik ongeloofelijk blij mee!
Ik ga het hier weer bij laten, het volgende reisverslag zal bijna zeker plaatsvinden in Slowakije. En dan met Foto's en veel meer ervaringen!:D
Vele groeten en liefs,
Christopher
(Ps: Als mijn Nederlands waardeloos lijkt hier dan komt dat omdat ik al bijna 3 maanden geen woord Nederlands meer heb gesproken:P (reacties heb ik ook weer even mogelijk gemaakt aangezien ik meer mogelijk heb tot internet dus het ook weer snel kan veranderen mocht er misbruik van worden gemaakt.)

  • 07 Februari 2012 - 10:13

    Helenne:

    Ha die Christopher,

    Heel leuk weer wat van je te horen. Wat gaat de tijd snel zeg! Nog even en je bent weer thuis. Maar met een geweldige ervaring rijker, waar je de rest van je leven zeker voordeel van hebt.
    We hopen de volgende keer wat meer te weten te komen wat je nu precies allemaal hebt gedaan in India. We zijn zeer benieuwd naar die verhalen.
    Christopher, we wensen je deze laatste weken veel plezier en Gods Zegen bij alles wat je doet en alle contacten die je hebt.

    Een lieve groet van ons vieren
    Helenne

  • 07 Februari 2012 - 11:02

    Marleen Jansen:

    Gaaf!! K vind het zo leuk dat jij in India zit. :) Geniet nog even van je laatste paar weekjes daar!

    Liefs!

  • 07 Februari 2012 - 22:25

    T Margriet:

    Christopher super om weer iets van je te horen. Ben heel benieuwd naar de verhalen en foto's. Wat een ervaringen allemaal.
    Geniet de laatste weekjes nog van India en de hoge bergen!

  • 08 Februari 2012 - 20:15

    Mama:

    Vandaag heb ik in Tecklenburg (Duitsland) Darjeeling thee gedronken. HOe vind je die? Ik deed m'n ogen dicht en waande me even in INdia... ergens midden in de theetuinen.
    Geniet nog even van je laatste weken India. Liefs,

  • 16 Februari 2012 - 09:21

    Zwakos:

    Hallo Christopher,

    Wat fijn dat we weer kunnen reageren, hoop niet dat je na mijn reactie alles weer moet blokkeren, maar ook in de periode dat het niet mogelijk was je verhalen gevolgd. Geweldig wat je allemaal mee maakt, geniet van je verhalen en zou me ook graag even in India wanen, maar kan me bijna geen voorstellig maken. Is al weer ruim een week gelden je verslag, maar het weer hier in Nederland is weer een beetje omgeslagen, wat warmer, maar wel natter. Je Nederlands is trouwens nog prima te volgen, misschien ook omdat ik zelf geen neerlandicus ben, maar ik vind het geweldig zoals je schrijft en ons hier laat meegenieten van verhalen. Van je andere reisvrienden uit Australië horen we nu even niets, zitten nu in Papua Nieuw Guinea en van daaruit is vrijwel geen contact mogelijk.
    Daarom des te meer blij wel van jou weer wat te vernemen en ben heel benieuwd naar de foto’s en de rest van je verhalen. Ga er nu ook mee stoppen, geniet nog even in India, en een goede reis terug gewenst vast naar Slowakije.
    We blijven hier ook voor jou (en de rest van je groep natuurlijk) bidden en met jullie meeleven. Bedankt weer voor je blog, ga je goed en hartelijke groetsels en tot horens, ziens,

    Zwakos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

DTS in Slowakije

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Camino de Santiago

19 Maart 2012

Laatste maand in Slowakije

27 Februari 2012

Ervaringen in India

07 Februari 2012

Laatste dagen in India!

16 Januari 2012

Kort bericht vanuit India
Christopher

Actief sinds 02 Sept. 2011
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 15986

Voorgaande reizen:

11 September 2011 - 24 Maart 2012

DTS in Slowakije

Landen bezocht: