2 weken tot Outreach!! - Reisverslag uit Banská Bystrica, Slowaakse Republiek van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu 2 weken tot Outreach!! - Reisverslag uit Banská Bystrica, Slowaakse Republiek van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu

2 weken tot Outreach!!

Door: christopher coppens

Blijf op de hoogte en volg Christopher

21 November 2011 | Slowaakse Republiek, Banská Bystrica

Hallo Dutch landers!!

Weer een update vanuit het koude maar jammer genoeg nog geen echt witte Banska Bystrica! Want dan ben je ineens alweer 2 weken verder. De ene week heb je het ff helemaal gehad en vraag je je af wat je eigenlijk nog hier doet en in de andere week kan je geluk maar niet op en concludeer je aan het eind dat het je beste week ever is!!
Dat was namelijk het geval afgelopen 2 weken!

De eerste week kan ik dan ook zeer kort houden. We hadden een goede super super super ervaren spreker alleen kwam er niks bij mij aan. Alles ging er in en eruit. Nou dat maakte mij gehele humeur er uiteraard niet beter op waardoor de rest van de week gewoon uithouden geblazen was met het zoveel mogelijk missen en schrappen van onderdelen. Een week om voor mij betreft mooi te vergeten.

Gelukkig was daar na 5 dagen: weekend die toch wat geslaagder was met een hele hoop films en uitslapen. Ondanks een wat mindere week keek ik toch zeer uit naar de volgende week die vol in teken zou staan van het onderwerp healing (genezing).
Maar eerst stond er een zeer snel tripje op het programma naar Bratislava om onze visum te gaan aanvragen. Half 6 opgestaan en om 2 uur weer terug op de bases, 6 uur in de auto liggen slapen:P!

Teruggekomen van onze snelle trip naar Bratislava maakte we kennis met onze sprekers van die week. 2 mannen uit Engeland, ze brachten gelijk sfeer in een slapende groep wat al meteen iets goeds voorspelden voor de rest van de week.
Uiteindelijk bleken het ook nog eens de beste sprekers te zijn die we tot nu toe hebben gehad hier en dat met een super gaaf onderwerp healing!

Om het een beetje kort te houden. De eerste 4 dagen les kregen we veel teaching over healing zelf en te hoe te doen in de praktijk. Zelf had ik er totaal geen ervaring mee, had zelfs nog nooit iemand zien genezen van wat dan ook. Nouja sinds afgelopen week kan ik wel zeggen dat ik in totaal minimaal 15 centimeter aan benen heb zien groeien voor me neus. Ruggen, knies, ogen, schouders en nog veel meer heb zien genezen. No big deal right? :D
Geloof mij maar ik wist niet wat er allemaal gebeurden! Het hoogtepunt was nog wel op donderdag middag na alle lessen, we mochten zelf de straat op om wildvreemden mensen te gaan healing van wat dan ook. En het gebeurden nog ook! De ene naar de andere persoon liet voor zich bidden en wonderbaarlijke genoeg werkte het nog ook!
Na de laatste lessen op vrijdag waren we nog nooit zo dankbaar geweest naar de sprekers toe.
Ze hadden de hele groep een compleet gestoorden! Super gave week gegeven!!

Of course was ik zelf echt volledig uitgeput na deze bijzondere week! Zo heb ik zelfs op woensdag avond om 12 uur in de nacht nog in de keuken gestaan om de afwas te doen. Ik was compleet kapot dus was er een wel verdiend weekend! Er was alleen 1 ding: een goede vriend hier had me uitgenodigd om naar zijn huis te gaan in Bratislava om vervolgens op zaterdag heel de stad te laten zien. Die uitnodiging kon ik toch echt niet afslaan:P! Heb een geweldige vrijdag avond gehad in zijn gebedsgroep en een super leuke dag in Bratislava! Heb echt alles gezien wat er te zien was in Bratislava!
Na een kapot lange dag zaterdag avond weer naar huis gegaan met een trein die in Nederland waarschijnlijk al lang afgekeurd zou zijn. Had wel zen charmes moet ik zeggen:P! Terug in Banska Bystrica super ontvangen door de overgebleven studenten die me toch wel erg misten blijkbaar:) en besloten om nog even wat te gaan drinken in het centrum. Daarna kon je me dus wel echt opvegen en kon ik echt niet meer de trappen op komen. (niet vanwege het bier hoor;))

Op maandag na het weekend nog even een heel basic EHBO cursusje gehad. Was wel lachen en vooral na het weekend een perfecte opstarter!

En dan was het ineens nog maar 2 weken tot onze grote outreach!! Dat is echt niet normaal snel!
Het programma voor de komende weken ziet er dan ook totaal anders uit. Het zal veel stressen en weinig vrije tijd worden.
Ik heb er heel veel zin!!

Dan nog iets leuks:
Woensdag 23 november kom ik live op de radio!! En wel op Radio Maria bij het programma Kraakhelder tussen 19:00 – 20:00. Ik zal een beetje delen over mijn ervaringen. Het is te beluisteren op AM 675 of via internet. Allemaal luisteren dus:D!!

Verder kan ik helaas de reacties voor deze blog niet meer onbeperkt openhouden. Ik laat het vanaf het moment dat ik het post 48 uur open, daarna sluit ik het en is het niet meer mogelijk om reacties te plaatsen, mailen mag natuurlijk wel altijd!

Vele groeten en liefs,
Christopher

  • 21 November 2011 - 20:56

    :

    heee,

    Super gaaf verhaal weer! Kan je me per mail maybe wat meer vertellen over dat genezen? Hadden die mensen echt wat onder de leden die genezen zijn of was het meer je ene been is iets langer dan je andere been? en dan laat je voor je bidden en dan is het even groot? Heb jij ook mensen genezen? Miss kunnen we op fb praten hierover?

    Liefs Caroline

  • 21 November 2011 - 21:22

    T Margriet:

    Christopher zit ik achter de computer en komt er net een berichtje van jou binnen.
    Wat een ervaringen! Geweldig! Je komt het allemaal maar eens vertellen als je weer thuis bent.

    Hopelijk wordt het niet te veel stressen de komende weken en heb je ook tijd voor (nacht)rust en begin je niet doodmoe aan het tweede deel van je Outreach.
    Succes met de voorbereidingen!

  • 21 November 2011 - 22:03

    Marjolein Klarenbeek:

    Hey Christopher! Echt super om te horen hoe de afgelopen week voor je is geweest! Would have loved to be there with you guys! Ik wens je echt een super tijd toe op OR het gaat vast geweldig zijn!

    Weet je wat het gekke is, ik ken dat gevoel wel dat je hebt dat je je afvraagt waarom je daar eigenlijk bent, maar zodra ik in Nederland was, heb ik alleen nog maar positief gedacht aan DTS, ik zou zo weer terug gaan! Dus zelfs al zit je er ff doorheen, het komt goed, je gaat het zelfs nog allemaal missen!!!

    Doe de mensen daar de groetjes!

    Oja, als je terug bent mag je ook wel voor mij bidden hoor ;) :)

    Groetjes, Marjolein

  • 22 November 2011 - 07:57

    Thuisfront:

    Echt super dat je dit allemaal mag meemaken! Kijken uit naar je radio-optreden morgenavond! Succes met alle voorbereidingen en tot skypes!
    Pap/Mam
    PS Vraagje: 15 cm... 15 mm...??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Banská Bystrica

DTS in Slowakije

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Camino de Santiago

19 Maart 2012

Laatste maand in Slowakije

27 Februari 2012

Ervaringen in India

07 Februari 2012

Laatste dagen in India!

16 Januari 2012

Kort bericht vanuit India
Christopher

Actief sinds 02 Sept. 2011
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 16000

Voorgaande reizen:

11 September 2011 - 24 Maart 2012

DTS in Slowakije

Landen bezocht: