Holy Spirit, Deliverance and prophecy - Reisverslag uit Banská Bystrica, Slowaakse Republiek van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu Holy Spirit, Deliverance and prophecy - Reisverslag uit Banská Bystrica, Slowaakse Republiek van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu

Holy Spirit, Deliverance and prophecy

Door: christopher coppens

Blijf op de hoogte en volg Christopher

06 November 2011 | Slowaakse Republiek, Banská Bystrica

Beste Vrienden!

Laat ik toch weer eens tijd te hebben gevonden om weer een leuke blog te schrijven voor jullie trouwe volgers!

Ja, in de afgelopen anderhalf tot 2 weken is er toch weer een helemaal hoop gebeurd hier. Veel meegemaakt, ervaringen opgedaan en vooral veel geleerd!
Zoals ik in de vorige blog al vermelden zouden we de komende weken over de heilige geest les gaan krijgen. Nou dat hebben we ook mogen ervaren ook! De eerste week was vooral gericht op heilige geest en deliverance. Die combinatie is natuurlijk machtig, we leerden voor elkaar bidden. En zorgden ervoor dat we na een tijdje al super mooie resultaten kregen te zien waarin meerdere studenten echt door een soort muur gingen wat ze compleet veranderen! Zelf maakte ik die week niet heel veel mee al voelde ik soms de kracht van de heilige geest die er door iedereen heen ging als we aan het bidden waren. Dat was wel heel gaaf! Verder was ik aan het einde van de week ook emotioneel helemaal gebroken door alles was ik gezien had en het geval dat er in mij nog niet heel was gebeurd maakte mij ook een beetje moedeloos.

Week 2 ging opnieuw over de heilige geest maar dan met het onderwerp prophecy al hebben we dat minder actief gebruikt. Opnieuw veel voor elkaar gebeden met opnieuw super resultaten!
Zelf was ik die week een paar dagen niet heel lekker wat er voor zorgen dat ik zelf niet echt iets heb meegemaakt. Wel heb ik de gave van het spreken in tongen ontvangen wat natuurlijk wel echt iets heel mooi en gaafs is!

Nog een leuk nieuwtje is dat mijn ouders me dit weekend hebben bezocht! Na een paar dagen Praag zijn ze ook nog even naar het mooie stadje Banska Bystrica afgereisd:D!! Nou 2 mooie maar vermoeiende weken kwam dat echt precies op tijd! We hebben vele verhalen uitgewisseld en tijd met elkaar door gebracht.

Afgelopen maandag avond hadden we verder een soort Love night. Dat betekend hier dat de staff een super gezellige avond heeft voorbereid met maaltijd en al. Allemaal netjes gekleed hebben we dus heerlijk gegeten nog even gedanst en nog wat cadeautjes in ontvangst mogen nemen. Omdat het op Halloween avond was ben ik daarna nog met 4 andere naar 2 begraafplaatsen geweest om een hele mooie lichtjes zee te aanschouwen!! Nou nog wat gedoe met de politie (verhaal apart) hadden we een super leuke dag gehad!

Het laatste interessante nieuwtje om misschien nog even te vertellen is dat we afgelopen donderdag middag naar een zigeunerkamp zijn geweest om daar alle kinderen 2 uur bezig te houden. We kregen 15 minuten om alles voor te bereiden op onze bases. Om het kort te houden: wij hebben de kinderen een super middag gegeven en wij hebben de middag van ons leven gehad omdat de kinderen echt super reageerden en mee deden! Die geweldige dag uiteindelijk afgesloten met een BBQ in onze achtertuin met de meest grappige verhalen van iedereen!

En dan is het ineens nog maar 1 maand voor onze Outreach, het land weten we nu al een tijdje maar waar precies….. Nog niet bekend… Het gaat allemaal heel krap worden maar we houden er alle vertrouwen in!!

En mocht je me willen bereiken: Emailen:) smsen heeft geen zin meer. (lang verhaal)

Heel veel groeten uit het al wat koude Banska Bystrica!
Christopher

  • 06 November 2011 - 19:25

    T Margriet:

    Ja Christopher trouwe volgers heb je nog hoor...........!
    We blijven benieuwd naar je ervaringen en belevingen, we hebben er weer van genoten.
    Ik ben benieuwd naar de verhalen van je vader en moeder over het bezoek aan jou.
    Christopher een mooie en leerzame week weer met elkaar gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Banská Bystrica

DTS in Slowakije

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Camino de Santiago

19 Maart 2012

Laatste maand in Slowakije

27 Februari 2012

Ervaringen in India

07 Februari 2012

Laatste dagen in India!

16 Januari 2012

Kort bericht vanuit India
Christopher

Actief sinds 02 Sept. 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 15997

Voorgaande reizen:

11 September 2011 - 24 Maart 2012

DTS in Slowakije

Landen bezocht: