Precies 1 maand! - Reisverslag uit Banská Bystrica, Slowaakse Republiek van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu Precies 1 maand! - Reisverslag uit Banská Bystrica, Slowaakse Republiek van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu

Precies 1 maand!

Door: christopher coppens

Blijf op de hoogte en volg Christopher

10 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Banská Bystrica

Hallo beste volgers!

En dan zit ik ineens al gewoon 1 maand in Slowakije! En dat terwijl ik 2 maanden geleden nog niet eens me application formulier voor deze prachtige ervaring had verstuurd! Het kan snel gaan!

Afgelopen week was voor mij toch wel echt de alle mooiste tot nu toe! Gewoon: Amazing!
We hebben teachings gekregen van Wim du Plesis. Zoals ik in de vorige blog al zei: dit kan nog eens een hele mooie week worden! Nou die is het ook zeker wel geworden! Misschien waren de verwachting die ik voor mezelf had voorgesteld niet in het geheel uitgekomen maar dat maakt de week echt niet minder mooi! We hebben bijvoorbeeld op donderdag avond een ministry avond gehad wat het hoogte punt was! Het was zeer intiem voor mij gevoel omdat ik toch grotere massa’s gewend ben op zo;n avond. Dat maakte het zeker extra mooi en de aanwezigheid van de heilige geest heb ik nog nooit zo erg gevoeld en meegemaakt!
De rest van de dagen hebben we ook ongeveer elke dag een mooi momentje mogen ervaren.

De rest van de week was redelijk normaal. Moet zeggen dat ik me vooral aan het begin van de week vreselijk moe voelde en dus rond 9 ging slapen, maar dat zorgden ervoor dat ik de rest van de week de aandacht er goed bij kon houden. Ook heeft me rug het na 4 weken op een vreselijk slechte matras te hebben geslapen het begeven! Na onze Europa tour worden er nieuwe matrassen gekocht en tot die tijd heb ik goede tussen oplossing weten te vinden.

Dit weekend heb ik vrijwel niks uitgevoerd. Zaterdag ben ik rond 11 opgestaan en heb tot 5 uur smiddag’s op de bank gelegen en gezeten en vooral dus uitgerust! Naar een verjaardag geweest van 1 van de kinderen van onze staff. Was erg gezellig! Heb even laten zien dat ik de Wii kampioen ben:P
Zondag ben ik rond 12 uur opgestaan en de hele middag rondgehangen in een groot winkelcentrum. In de avond naar een jongeren mis geweest. Is zeer leuk! In een klein zaaltje met alleen maar studenten. Ik heb besloten dat ik daar maar elke zondag heen ga. Daarna zijn we uitgenodigd om even wat te drinken bij 1 student op haar kamer die we al meerdere keren hadden ontmoet.

De komende 2 weken gaan we op Europa Tour! We zullen in: Italië, Zwitserland, Duitsland en Tsjechië komen. Onder andere gaan we: Rome, Geneva, Assisi en Praag bezoeken en waarschijnlijk nog wel veel meer steden bezoeken.
Helaas is de reis niet alleen maar veel fun hebben maar ook met serieuze dingen erin. Zo moeten we 2 presentaties geven.

Het weer is tevens compleet omgeslagen, zo liep ik vorige week nog in me zomerkleding rond en nu is het savonds laat niet meer uit te houden zonder muts en een dikke winterjas.

Verder dankjewel voor alles leuke mailtjes afgelopen week! Blijf het vooral doorzetten:D!

Vele groetjes uit het koude Slowakije!

  • 10 Oktober 2011 - 11:38

    Mama:

    Geweldig bericht weer! Wat zul je straks goed slapen op het nieuwe matras! Maar nu eerst op reis door Europa.
    God bless!

  • 10 Oktober 2011 - 19:32

    T Margriet:

    Christopher we blijven je volgen vanuit het koude Nederland.
    Ga genieten van de rondreis, ben heel benieuwd............. een hele bijzondere ervaring!
    Twee presentaties in het engels dat is niet niks! Succes met de voorbereiding!

  • 10 Oktober 2011 - 20:23

    Helenne:

    Ha die Christopher,

    Leuk om weer een bericht van je te lezen. Zo hebben we toch een beetje een idee wat je zoal doet.
    Wat fijn dat je zo veel moois mag beleven! En op z'n tijd uitslapen en uitrusten is natuurlijk ook niet verkeerd. Alle goeds tijdens je europa-tour en succes met je presentaties!

    Met weer de groeten van ons allemaal.

  • 11 Oktober 2011 - 19:01

    OomJan,Honselersdijk:

    Christopher, WOW Men,

    Geniet,luister,leef,hoop,geloof,rust,vier!!!
    Wat een geluk om je zo een half jaar helemaal vrij te kunnen maken voor God.
    Veel plezier op de rondreis door europa.

    Groetjes,Tante Edith en Oom Jan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Banská Bystrica

DTS in Slowakije

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Camino de Santiago

19 Maart 2012

Laatste maand in Slowakije

27 Februari 2012

Ervaringen in India

07 Februari 2012

Laatste dagen in India!

16 Januari 2012

Kort bericht vanuit India
Christopher

Actief sinds 02 Sept. 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 15994

Voorgaande reizen:

11 September 2011 - 24 Maart 2012

DTS in Slowakije

Landen bezocht: