Welkom Vrienden! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu Welkom Vrienden! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Christopher Coppens - WaarBenJij.nu

Welkom Vrienden!

Door: christopher coppens

Blijf op de hoogte en volg Christopher

04 September 2011 | Nederland, Rosmalen

Hallo Vrienden!

Dit zal mijn Blog worden tijden mijn DTS in voornamelijk Slowakije maar ook tijdens de rest van mij grote reis door mogelijk de hele wereld.

Hoe actief ik dit zal gaan gebruiken weet ik nog niet maar enkele verslagen zal ik er zeker wel op plaatsen.

Mijn Vertrek datum is op 11 september, ik zal vanaf Brussel vliegen (klein vliegveld stuk onder Brussel) om ongeveer 12 uur.

Veel lees plezier en tot volgend jaar rond April!!

Groeten nog uit Nederland!
Christopher

PS: Wil je me blijven volgen, vul dan links onder bij het kopje 'blijf op de hoogte' je email-adres in, zodra ik weer iets heb geschreven zal je een email ontvangen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rosmalen

DTS in Slowakije

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2012

Camino de Santiago

19 Maart 2012

Laatste maand in Slowakije

27 Februari 2012

Ervaringen in India

07 Februari 2012

Laatste dagen in India!

16 Januari 2012

Kort bericht vanuit India
Christopher

Actief sinds 02 Sept. 2011
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 15995

Voorgaande reizen:

11 September 2011 - 24 Maart 2012

DTS in Slowakije

Landen bezocht: